Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

inge snö

Av Eva - 12 december 2011 16:00

men istället har kung Boore hoppat i sin sydväst & galoscher för att  
låta oss bli dyngsura.....  Gummi stövlar  gäller nu. Värst om detta fryser på.


I dag har vi varit till Dollarstore i Arboga. Priser som passar mig perfekt.. Jättefina gardiner till bra priser.


Köpte ängel gardiner två stycken för 150 . Jättefina. Vart även lite julklappar.


Fick av mamma  en gammal tomte och julgransljus , som jag hade när jag var liten. Nostalgi som jag ska vårda ömt


              

 
 
kickssons

kickssons

12 december 2011 18:01

Hejsvejs där borta i Hallsta. Har varit lite dåligt med bloggandet, har liksom bara inte haft tid, men nästa vecka borde det lugna ner sig. Hoppas allt är bra med Dig, synd att snön har regnat bort, men det kanske kommer mer innan jul. Ingen snö i Londonområdet, men Skottland har haft en del, men samma som hos Er, regn i dag. Londonkramar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

eva

12 december 2011 18:06

kickson!ja london vädret brukar komma hit;-)Allt bra här . kram

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

12 december 2011 22:06

Härliga färger du har här.
Ja du, fryser de på nu får vi ta fram skridskorna. Då blir de farligt ute...
Nä snön måste komma nu... Hoppas du har haft en bra dag.. Sussa gott pussen o kramen ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards