Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

julklappsbyte

Av Eva - 20 december 2011 21:35

 I morgon onsdag ska vi ha julmat och julklappsbyte på jobbet. Lite mysigt avsluta detta år på det viset.


Snart har vi doppar dagen här. Ledig fredag , sen är det bara köra så det ryker i tre juledagar.


Slutar kl ett julafton , så jag får vara med fira julafton. med nära och kära, Ska vara hos dottern m fam,  


Julklapparna är nästan färdiga.   Ska ta mig tid slå in resten i morgon kväll..    just nu är jag så trött. 


              


  

 
 
Smyckesbloggen

Smyckesbloggen

20 december 2011 22:33

Jag måste skaffa fler julklappar imorgon. Det fattas varsin till pojkarna. Kram! ♥

http://smyckesbloggen.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

21 december 2011 08:00

Så mysigt att ha det på jobbet, det tror jag aldrig att jag har haft..... Kram ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Marit

Marit

21 december 2011 13:01

Det är kul med julklappsbyten. Det hade vi också på jobbet.
Stackars lilla dig som måste jobba, men vilken tur att du kan fira julafton iaf med familjen.

Ha det bra och sköt om er!
♥ Kram ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
kickssons

kickssons

21 december 2011 19:55

Skönt för Dig att Du får vara ledig den större delen av julhelgen. Vi har bestämt att inte köpa julklappar utan reser hellre upp de slantarna. Julafton (som ju är en vanlig dag här) kommer kompisar hit & vi matar dem med lite svenskaktig mat, skinka, prinskorv, renkött m.m Juldagen är ju den stora dagen här, men vi firar inte speciellt mycket. Ingen kalkon för oss, men det blir annat ungsbakat kött med hasselbacks potatis. Ha en riktigt GOD JUL. Kramisar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards