Eva s   blogg

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Eva - 17 januari 2012 19:47

Vad njuter du av en solig sommardag? Detta var väl ett härligt svar av Birgit;-)   Jag är inte heller så mycket för glass;-)


Har varit en trött dag-. Men allt går. Gubben hade stekt pannkakor till jag kom hem. Så det var bara hugga i.


Jättegoda.   Man får alltid ett varmt välkommande, när man kommer hem efter en dag på jobbet.


Har en sån himla tur som har en så go Terje. Har inget att klaga på. Och sömnen tar jag i gen i natt.

Av Eva - 17 januari 2012 03:01

KLOCKAN är nu 03 05 . Och här sitter jag och inte kan sova. Gubben snarkar för fullt i sin snarklåda    Ljuvlig musik .


Ska börja jobba om några timmar.Vet inte om det är nån ide ens försöka få nån timmes sömn.


Fasen för dessa nätter. Ropar på John Blund, men han verkar ha glömt mig i natt.  Nä, detta nattsudd funkar inte måste prova sova, så jag orkar med dagen som snart är här.


Kan tänka mig att det blir en trött tisdag.

Ovido - Quiz & Flashcards