Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

???

Av Eva - 4 oktober 2011 17:07

Har allvarligt tänkt på att jag får snart byta blogg. Fattar inte varför man inte kan kommetera de som har bloggspot? Orden liksom ramlar av när man skriver.  


Gör jag nåt fel? eller ska det va så??  

 
 
Piedra

Piedra

4 oktober 2011 17:34

Nej, det ska verkligen inte vara så. Vi är nog flera stycken som haft problem med att kommentera på vissa av bloggarna på blogspot - på andra har det gått bra. Det kan vara ett tillfälligt fel som kanske kan rättas till. Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

4 oktober 2011 18:39

Är det för att bloggplatsen inte vill att ni skall besöka konkurrenter? hi hi hi... Äh vet inte vad det beror på.... Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Gerd

Gerd

4 oktober 2011 19:05

Jag fattar nada.
Fast det verkar som om Wordpress och Bloggplatsen inte funkar så bra ihop med Blogspot. Mellan blogspottarna nada problem, eller?
Så var det ju aldrig förr?
Kvällskramen /Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Marit

Marit

4 oktober 2011 19:08

Tjingeling!
Det räcker väl att du kan hälsa på mig? Skojar!
Visst är det jobbigt när det inte funkar som man vill? Hoppas det löser sig med problemet.

Ha det bäst!
Kramelikram

http://mammayth48.wordpress.com

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

6 oktober 2011 23:00

Heeej vännen, de har ingen betydelse om du är på den här o kommenterar andra portaler. Det strular ibland.. Jag har inte märkt av nåt nu på ett bra tag,, så stanna du kvar här..
Trevlig helg Puss I Pannan o kramen ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Monika

10 oktober 2011 11:10

Lilla vän, byt inte blogg denna är så enkel och jag har aldrig misslyckats med att skicka kommentarer. Lycka till och behåll den. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards