Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

kalajs och änglamässa

Av Eva - 7 oktober 2011 14:54

Välkommen till Änglamässan!

putti


En kropp och själsmässa för dig & din personliga utveckling!

Nu flyttar vi in på höstens mässa,

8-9 Oktober 2011 i Wenströmska skolans matsal & aula.

På lördag öppnar vi portarna!!! Välkommna Alla <3 <3 <3

MeMyselfandI

I mässans Café:

Där våra trotjänare Birgitta & Hans jobbar för att ni skall få det bästa hembakade fikat vi kan erbjuda. De bakar Gluten & Laktosfria smörgåsar så alla kan njuta av deras Wunderbara Mackor! Och få lite till livs mellan alla behandlingar & shoping rundor på mässan 

Vi vill att Änglamässan ska gå i ljusets och kärlekens tecken. Vi kommer göra allt för att få en varm och kärleksfull atmosfär där vi tillsammans kan få en fin och givande helg!


 i helgen händer det kuliga saker  Kalajs på lördag och ängla mässa på söndag. Gubben har ju fyllt år. Jobbade kväll då , så vi har en liten fest på lördag. Det bli ratt tända massor av ljus och sitta i puben och äta lite gott.


Söndag ska jag och en jobbarkompis åka på änglamässa. Det ser jag verkligen fram emot. Har aldrig varit på en sån, så det ska bli spännande.


Önskar alla en fin helg. kram

 
 
Kaisa

Kaisa

7 oktober 2011 15:10

Hänger inte med, var är Änglamässan? Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingen bild

eva

7 oktober 2011 15:58

Kaisa!! Har nyss varit till dig och försökt kommetera din blogg. Men fasen det går inte;-(

Änglamässa får du prova på det mesta från seans till spå dig m,m,m. Hoppas bion blir bra. Jägarna skulle jag vilja se. kram på dig<3

 
Piedra

Piedra

7 oktober 2011 16:28

Mässan låter spännande! Önskar dig en finfin helg! Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
maria

maria

7 oktober 2011 16:43

Kul med lite fest i puben! Hoppas ni får en strålande kväll!
Änglamässan låter spännande! Änglar är fint o rogivande att titta på!

Ha en fin o skön helg
Krameluttingar

http://mariaohlsson66.blogspot.com

 
Gerd

Gerd

7 oktober 2011 17:20

Verkar jättespännande, lycka till och fredagskramen kommer här! /Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

7 oktober 2011 17:52

Oj tusentals änglar hehe...Vilket underbart beskydd..God Bless <3

http://blessingsrehabbloggplatsen.se

 
Ingen bild

eva

7 oktober 2011 19:49

piedra!! tror också det blir spännande. kram

 
Ingen bild

eva

7 oktober 2011 19:51

Maria!! inga änglar titta på. Det är allt från seans , healing , siare, m,m,m . Man kan prova på om man vill. kram

 
Ingen bild

eva

7 oktober 2011 19:52

Gerd!! Så tråkigt att jag inte kan kommetera på din blogg,;-( Men jag hoppas de fixar detta. kram

 
Ingen bild

eva

7 oktober 2011 19:53

Bless !! hoppas jag har beskydd;-)

 
Simona

Simona

7 oktober 2011 20:11

Vad skojigt för dig att gå på en änglamässa :) Kram

http://pagottochont.blogspot.com

 
Ingen bild

eva

7 oktober 2011 20:58

Simona !! Tyv kan jag inte gå in på din blogg heller;-( men jag läser -ja det ska bli skoj med ängla mässa. kram

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

7 oktober 2011 23:14

Heeej vännen. Oh jag skulle vilja gå på änglamässan, de hade varit en upplevelse.. Ni får ha de så trevligt.

Även på pub-kvällen,, tjo o tjim... Puss I Pannan o kramen ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

eva

8 oktober 2011 09:14

Anneli!Tack. synd att du inte kan följa med.kram

 
Kaisa

Kaisa

8 oktober 2011 13:35

I vilken stad är änglamässan? Stockholm, London Tokio? Skojjar lite hade faktisk velat varit på den..... Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingen bild

eva

9 oktober 2011 07:52

Kaisa!! Västerås ligger den. Du hinner;-) kram

 
optimist

optimist

9 oktober 2011 11:53

Det låter fint och något för alla. Västerås, nja, inget åkande för mig nu på ett tag, känns det som.
Trevlig helg.
Kram.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

9 oktober 2011 14:25

Hej Hulda!
Hoppas du har haft trevligt på änglamässan! Mässor är roliga att gå på. Lägg upp bilder, snääällla (från mässan)

Så idag ligger du och vilar efter festen i puben?
Hoppas ni hade det riktigt kul där.

Ha en riktigt fin och skön dag idag!
Kramis

http://mammayth48.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards